Thursday, November 6, 2008

















Nama aku kat ic Norazrina.kwn2 sk men panggil rina kwn2 sk rendah ina member2 stacyfrenz panggil carina. Aku dilahirkan di hospital duchess of kent. Aku lahir pd 10 mei 1983. adik beradik ada 9 org 7laki 2pompuan. aku anak ke 4 1st pompuan la.



ni anak kwn aku....

Aku ni selamber jer orgnya.nampak jer ganas tapi aku xsuka keganasan(hahahahaha ya ka!!) Jenis yg suka berkawan.hobi aku travel n tgk wayang. Aku paling suka kanak2.i love kid. bg aku drg ni lah yg memberi keceriaan kpd aku......





Selain travel n tgk wayang aku suka bersukan.Byk sukan yg aku reti main antaranya badminton
tenis,bola jaring,bola tampar,futsal,hoki,bola baling n pingpong. Nampak jer aku ni berisi tapi laju tau (hahahahaha) kat sk dulu selalu jd wakil sk hahahahaha......


:







No comments: