Friday, August 20, 2010

about my little spa CheLiah D Tradisional

assalammualaikum n slm sejahtera semua....

sory la lama xupdate blog ni....kemalasan ku tuk berblog telah melanda diriku...tp ramai da tanya psl treatment harga n pakej yg aku buat kat kedai...buat pengetahuan setelah abis menuntut ilmu kat rozsall academy n lps praktikal aku mula aktif kat kedai aku yg selama ni mak aku yg jaga...so tuk mempraktikkan apa yg aku belajar n ilmu turun temurun dr arwah tuk aku so sbg usahawan yg muda (muda lgi ker)hehehe aku ingin meneruskan tradisional melayu dlm bidang rawatan tuk wanita jer(lelaki xbole bkn muhrim) hehehe kang kena tangkap pak polisi..
Cheliah d Tradisional mengamalkan rawatan 100% tradisional melayu kedah dimana rawatan itu dilakukan oleh mak saya..tp selain itu saya juga membuat rawatan moden tuk limfatik massage slimming massage detox massage dan urut muka...akan datang bamboo massage n hotstone massage tp tu tgh dlm proses tuk membeli barang2nya...ok la lagi lama aku berceloyeh mesti kamu boring kan....ni la treatment price n pakejnya....
Cheliah d tradisional
Urut seluruh badan (1 jam) =rm 75
Urut seluruh badan (1jam setengah) =rm100
Urut slimming (1jam setengah)=rm100
Urut peranakan (setengah jam)=rm50
Bertungku (20 minit)=rm 25
Sauna herba (30 minit)=rm 35
Urut belakang (setengah jam)=rm35
Urut kaki (setengah jam)=rm35
Urut kepala & bahu (setengah jam)=rm35
Urut muka with collagen (40 minit)=rm 45
Foot scrub (setengah jam) =rm 35
Lulur seluruh badan =rm80
Lulur belakang=rm 40
Pakej ibu
Urut seluruh badan
Sauna herba
Bertungku (2jam) rm150
Urut seluruh badan dan bersauna (1jam setengah)=rm 100
Urut peranakan dan bertungku(1jam)=rm65
Pakej kahwin
Urut seluruh badan
Urut naik seri muka
Sauna bunga
Scrub seluruh badan rm275
Pakej slimming
Urut slimming
Sauna herba
Wrapping rm150
Pakej slimming 5x rm130=rm650
Urut slimming 5x
Sauna 5x
Wrapping 2x
Pakej slimming 10x120=rm150=rm1200
Urut slimming 10x
Sauna herba 10 x
Wrapping 3x
Full bodu scrub 1x
Foot treatment rm70
Foot scrub
Foot massage
Pedicure

selain tu ada massage yg rahsia nak tahu kena datang pg kedai...terjamin urutan ni paling bagus untuk isteri ....hehehe

No comments: