Wednesday, March 25, 2009

nak citer psl AF plak

PASTI BERJAYA DI AKADEMI FANTASIA........




nak citer psl ujibakat af jgn keliru aku mmg xikut ujibakat tu..tujuan aku pg pun psl nak support n jual barangan stacyfrenz...ops..maybe kamu xtau kan...aku ni ahli stacyfrenz..lupa nak citer psl tu..so kami mmg berkampung kat 1B tuk 3hari....mmg seronok tp ada kurang sikit coz stacy xde dia ada komitmen yg lbh penting..artis yg ada Nubhan,Ebi,Shawal,Riz,Nadia,Mila n Alam...selain tu Heliza,candy n alamak lupa plak aku nama artis af ni ala yg kena gosip ngan shawal dulu tu pun ada gak dtg tp skjp jer sbg sokongan jer...
aik ada nubhan la kat sebelah...huhuhu...jgn jeles nyer kwn2 ku semua... aku..... sayang padamu biarpun nafasku sampai terhenti...tetiba teringat lagu ni... mmg kami da lama berkawan tp..... jarak yg memisahkan kami berdua.....wakakakaakaka....ampun kat kekasih nubhan...kena melarikan diri ni...hahaha

ni plak riz....cute gak mamat ni..putih melepak...perasan x pict yg kedua ni...time dia nyanyi ni dia tgk aku...wawawawa siap senyum lg tu....nadia dr jauh tgk aku geram jer dia...wakakakaaka jgn mare....

ni la bf aku sebenar ebi kornelis....hahahahaha...ensom kan.....hahaha....


n ni plak anak2 ku bersama ebi...hahahaha....lawak jer...ni bakat besar yg akan ditonjolkan di tom tom bak...adik yg pakai jaket tu..ada harapan tuk AF15.....




















No comments: