Wednesday, March 25, 2009

fuh>>>berabuk blog aku...

time ni aku n rakan2 g air terjun mahua kat tambunan..mmg seronok sgt...tp kan jln nak msk air terjun tu jauh sgt...terbakar gak lemak kat badan aku ni... bgs tuk kesihatan....

dah sampai aku terpegun giler...mmg cantik sgt...terkaku jap melihat keindahan ciptaanNYA...mmg time tu xsabar nak berendam...tp tgk keadaan mmg sejuk giler...


cantik kan view dia...xsabo2 akku nak berendam..mmg best giler...
siap buat urutan lagi...air terjun dia kuat sgt...mmg best la...ada member laki sorang tu xnak mandi sejuk kunun...dtg jauh2 xnak mandi rugi jer....biaq p la dia... yg penting aku along bad n nash x lepas peluang...TERJUN......

best wo...air terjun dia jernih sgt..pastu kan batu2 dia pun cantik tp xberani nak ambik takut ada org ikut...hehehe

ni da nak balik kk...sedihnyer....sempat lg pose gadis2 benoni ni...hehehe... friends forever...





























No comments: