Sunday, November 9, 2008

weekend yg memenatkan

penat sungguh la weekend ni........start ari sabtu awal pagi dah kuar p bandar temankan cousin jln2, sampai mlm...tgh mlm plak kuar lgi tgk wayang.....kopak duit pastu makan kat grace point... mahal siut....sampai umah citer2 sampai jam 4pagi...bsk paginya cousin msg ajak p bandar lg..... cousin yg sorang tu plak kerja....xde transport ni....huhuhu....tapi oleh kerna aku ni cousin yg baik aku redah jer naik bas...jauh gak aku menapak p station bas,da la jarang naik bas...keta aku kat umah aritu aku stay kat umah cousin(kureng betul bos dia panggil dia p kerja).....sampai jer kat center point jumpa cousin aku ni with bf dia...masa tu perut aku dah bernyanyi lagu dangdut... mmg tgk lapo....terus p mkn kat bwh tu restoran jawa....aku order mee goreng ayam sup bebola daging n sirap limau ping.....mmg lazat.....lps makan....cousin srg ni yg kerja tu call tanya aku kat ner.....so tunggu la dia....kira sejam gak la tunggu dia....dia pun kelaparan...mkn lagi so kami tunggu lagi....tauke kat restoran tu dah pandang kami lain mcm.....lps abis mkn jln2 jap.....jam 4.3o kami balik umah aku.... rest jap dlm jam 7.30 gitu kuar lagi antar cousin aku kat putatan....before antar dia p mkn kat teluk likas....lambat giler pesanan kami sampai nak dekat sejam....rasa nak blah jer.....nasib baik sedap....kami abis jam 9.30.....terus pecut p umah dia....da la jauh bsk sk plak.....adoi...sampai jer umah dia aku terus balik umah before tu antar bf dia kat ums dulu.......aku sampai umah jam 10.30..... bj kerja xseterika lagi...aku iron bj dulu lps tu mandi.....lps mandi naik atas p bilik terus menghadap komputer.....penatkan kamu baca......hahahahaaha....aku lagi penat nak type....fuh!! penat sungguh...malas nya nak p sk bsk.....

No comments: